Orange fjerner bindingsperiode

MediaWatch

Samtlige teleselskaber har ellers traditionelt set krævet, at kunden skulle binde sig for et halvt år, for til gengæld at kunne erhverve en billig mobiltelefon. Men Orange går nu mod strømmen og lader det være helt op til kunden selv.

Tiltaget betyder at kunderne frit kan gøre hvad de vil og når de vil det - også når det gælder valget af abonnementer.

Niels-Henrik Valentin Knudsen, senior produktchef i Orange, mener, at det nye mobilabonnement og friheden ved det vil være kundernes bedste garanti for at deres teleselskab til stadighed leverer de bedste produkter og løsninger.

Han tror endvidere på, at selvom der godt kan være nogle som vil savne telefoner til én krone, så vil flertallet at selskabets kunder opleve bedre løsninger af en højere kvalitet, som gør hverdagen enklere.

Orange begyndte forberedelserne til det nye abonnement for knap to måneder siden.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også