Historien om Boo.com som film

MediaWatch

Working Title Films, selskabet der har produceret succeser som "Bridget Jones dagbog" og "Fire bryllupper og en begravelse", har nu købt filmrettighederne til bogen "Boo hoo: a dot-com story from concept to catastrophe".

Bogen, der blev udgivet i november, er den ene af grundlæggerne, Ernst Malmstens, insider-fortælling om en af de mest spektakulære op- og nedture i dot-com-branchen.

Boo.com slog sig op på online-salg af cool modetøj.

Med store fester, ekstravagante middage og forretningsrejser med Concorden fik Kajsa Leander og Ernst Malmsten i løbet af et års tid brændt de omkring 130 millioner dollar af, der var skudt i selskabet som investorkapital.

I en kommentar til planerne om at filmatisere bogen siger Malmsten, at det lyder spændende, men også lidt surrealistisk.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også