Tøser vælger Popstars på nettet

MediaWatch

Næsten 50 procent af de besøgende på popstars.tv2.dk var under 21 år og kvinderne dominerede med 51 procent af de besøgende.

Blandt samtlige surfere udgør gruppen under 21 år kun 17 procent, mens kvinderne udgør 44 procent. De besøgende på Popstars-sitet adskiller sig altså ved at have en væsentlig yngre og mere kvindelig profil, viser nye tal fra Nielsen//NetRatings.

- At kombinere underholdning på TV med Internettet er en af de største succes-historier for Internet. Det afgørende er, at man målretter sit indhold til en specifik målgruppe, siger Simon Svegaard, salgs- og marketingdirektør i ACNielsen eRatings.com.

Popstar.tv2.dk har haft flest besøgende på nyhedsdelen, men også SMS og ringetoner, samt funktioner som "test om du er popstar" og billeder af eyeQ har haft de surfendes interesse.

Det bekræfter en anden betydelig succes-trend på nettet, nemlig kombinationen af Internet og mobiltelefoner.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også