Voksende interesse for i-tv-reklamer

MediaWatch

På kort tid har veletablerede annoncører, som Telia, Microsoft, GE Capital og Warner Music, valgt at gennemføre interaktive TV-kampagner, der når ud til Viasats 527.000 skandinaviske abonnenter.

Velkendte varemærker som Adidas, Stimorol, Carlsberg, Kims, Coca-Cola, Eurobate og Fritidsresor er i færd at planlægge eller gennemføre kampagner på Viasats platform.

- Interessen for interaktiv annoncering på digital-TV har overgået vore forventninger. Vi har tiltrukket nogle af verdens førende varemærker, og vi er yderst tilfredse med, at disse virksomheder deler vor opfattelse af mediets store potentiale, siger Hans-Holger Albrecht, direktør for MTG.

Viasat har tilbudt sine kunder interaktive reklamekampagner på digital-TV siden sommerens Coca-Cola-kampagne. En undersøgelse gennemført af Coca-Cola viser, at en tredjedel af alle seere, som så kampagnen, også udnyttede den interaktive mulighed i reklamen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu