MediaWatch

Berlingske vil lave erhvervsradio

Karsten Madsen, nytiltrådt chef for Berlingske Tidende, mener det er afgørende, at man benytter sit brand. Han kan derfor godt forestille sig en "Berlingske Erhvervs Radio" alternativt en kulturradio, skriver radionyt.com.

Målet med radioen vil være at bedre den økonomiske situation for såvel dagbladsbranchen som Berlingske Tidende.

Da Berlingske Tidende i fremtiden vil fokusere mere regionalt, vil en ny Berlingske Radio passe bedst ind i hovedstadsområdet.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs