ADSL runder 100.000 danskere

MediaWatch

TDC udtrykker tilfredshed med et salg på 68.000 af de hurtige ADSL-forbindelser, og administrerende direktør, Peder Østermark Andreasen, venter i slutningen af 2002 at nå i alt 300.000 ADSL-kunder, hvoraf cirka 70 procent er private, skriver Berlingske Tidende.
Et skøn over de andre teleselskabers ADSL-kunder fordeler sig med 20.000 til CyberCity, Tiscali har 15.500 mens Orange, der var den sidste til at tilbyde ADSL, anslås at have 3.500 kunder.
TDC's succes er også betinget af et stort salg gennem en aftale med 76 kommuner.
Direktør Henrik Skov, CyberCity, oplyser, at selskabet har 60 procent privatkunder med ADSL og tilføjer at man er meget tilfreds med udviklingen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også