Stor interesse for sms i kampagner

MediaWatch

Det var Responsfabrikken, der stod som den tekniske leverandør til Magasin, da stormagasinet i forbindelse med sommerudsalget satsede på sms-markedsføring. Og netop nu mærker firmaet en voldsomt stigende interesse fra kunder og reklamebureauer for at afvikle sms-kampagner.

- Det danske marked for sms har været temmelig underudviklet. Og det er egentlig mærkeligt, da vi har nogle af Europas laveste priser, siger Lars Priemé fra Responsfabrikken.

Firmaet er netop nu ved at afvikle en opfølger til Magasins sommerkampagne, og mandag lanceres en helt ny kampagne for Rådet for Større Færdselssikkerhed under titlen "Stodder Med Stil".

Læs mere i nyhedsbrevet Mediawatch, der udkommer fredag 28. september.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også