Cybercity får 6000 TelePassport-kunder

MediaWatch

Aftalen indebærer også et samarbejde om distribution af Cybercitys produkter. Baggrunden for aftalen er dels, at TelePassport ønsker at målrette sine aktiviteter ved at fokusere på telefoni frem for Internet.

Derfor giver selskabet nu sine eksisterende internetkunder et tilbud om at blive kunder hos Cybercity.

Og dels har Cybercity i sidste uge annonceret en ny strategi, hvor selskabet fremover vil indgå samarbejder med televirksomheder, der ikke har Internet som deres primære forretningsområde. Dermed får Cybercity adgang til virksomhedernes distributionskanaler

- Virksomheder som TelePassport med stærke og loyale kunderelationer er interessante samarbejdspartnere for os. Jeg forventer, at der vil blive indgået flere lignende aftaler i fremtiden, siger Henrik Clausen, adm. direktør i Cybercity.

- TelePassport får nu mulighed for at fokusere og udbygge telefonitjenesterne, som er vores fremtidige kerneområder, siger Ingo Walterscheid, adm. direktør i TelePassport.

De 6.000 berørte kunder vil i de kommende dage modtage et fælles brev fra TelePassport og Cybercity, hvor samarbejdet og de nye tilbud bliver beskrevet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også