Nyt værktøj til markedsundersøgelser

MediaWatch

Med den Internet baserede løsning fra Enalyzer kan virksomheder, organisationer og offentlige instanser online teste eksempelvis medarbejdertilfredshed, kundeloyalitet eller den politiske udvikling. Løsningen er ment som et laternativ til eksterne analyseinstitutter eller virksomhedernes egne tidskrævende spørgeskemaer.

Analyseværktøjet er udviklet med kapitaltilførsel fra Udviklingsparken A/S i Århus og private investorer.

- Mange virksomheder bruger papirspørgeskemaer eller telefoninterviews, når der skal analyseres. Det er et tids- og omkostningskrævende arbejde. Vi har set muligheden for at effektivisere processen, og efterspørgslen har vist sig at være stor, siger Jakob Roed Jakobsen, medstifter af Enalyzer.

Målgruppen for produktet er alle virksomheder og organisationer, der jævnligt udfører holdningsbaserede analyser blandt medarbejdere, kunder, sælgere og borgere eller test af koncepter på hjemmesider, i reklamefilm eller -kampagner.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også