KMD køber Telia Call Center

MediaWatch

I løbet af en måned udskifter KMD alle omstillingsfunktioner i sit centrale kundecenter med Telias nye omstillingsarbejdspladser. Det er resultatet af en samarbejdsaftale mellem Telia og KMD. Udskiftningen betyder hurtigere og nemmere telefonforbindelser mellem kommuner, borgere og KMD - styret direkte fra KMD's KOM-Center.

Ifølge servicechef Jan Christiansen vil aftalen med Telia betyde, at borgere i hele landet i fremtiden får en hurtigere og mere smidig service fra landets kommuner. Nu kan Telia og KMD nemlig tilbyde kommunerne at varetage alle deres omstillings- og servicefunktioner fra ét og samme sted og en udvidet åbningstid i tidsrummet 7-23.

Hidtil har KMD's KOM-Center været baseret på teknologi leverer af TDC. Nu udskiftes samtlige omstillings-arbejdspladser med Telias nye Call Center-løsning. Samtidig leverer Telia både telefoncentraler og software - samt den nødvendige service og ekspertise - der til sammen understøtter telefonomstilling og servicering af KMD's kunder. I fremtiden kan al kommunal telefoni således betjenes fra ét sted.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også