MediaWatch

Club Nokia skal markedsføres

Formålet med kampagnen, som kører i hele Europa, er at trække medlemmer til Nokias kunde-klub, Club Nokia.

Via Club Nokia tilbydes mobile brugere adgang til WAP-tjenester, herunder animerede screensavers, mulighed for at downloade mobile spil samt skræddersyet information om Nokias forskellige mobiltelefoner.

Kampagnen, der er Nokias første reklamekampagne nogensinde med fokus på mobile tjenester og på Nokia's kunde-klub, kører en måned i danske aviser, tv, radio og på Internettet.

Tjenesterne kan hentes på Club Nokias hjemmeside.

Mere fra MediaWatch

Flertal skrider bag forslag om at droppe momsfritagelse

Efter en uvildig advokatundersøgelse har slået bunden ud på regeringens præmis om, at en EU-dom påtvinger indførelse af moms på bl.a. rettighedsvederlag, vil Konservative stemme nej til lovforslaget, som dermed står til at falde.

Le Gammeltoft stopper på Heartbeats

Aller Media bekræfter, at stifter og direktør for det digitale medie og bureau har valgt at opsige sin stilling. Le Gammeltoft har stået i spidsen for selskabet siden 2015.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs