BSkyB opnår fuld kontrol med Open

MediaWatch

Handelen giver BSkyB total kontrol med Open og vil medføre til at BSkyB i højere grad implementerer egne strategier for interaktiv-TV. Oprindeligt var Open et joint venture mellem BSkyB og banken HSBC, den japanske elektronikfabrikant Matsushita samt Britisk Telecom. Efter aftalen med British Telecom har BSkyB nu købt alle tre oprindelige partnere ud af Open.

I det kommende nummer af Mediawatch - nyhedsbrevet om digitale medier og den ny økonomi - kan du læse mere om interaktive digitale medier:

Bl.a. om, at annoncører, analytikere og mediabureauer nedtoner deres forventninger til Internettet som reklamemedie og handelsplads for B2C-handel. Samtidig stiger forventningerne til mediekonvergensen, der giver helt nye muligheder for salg og annoncering via digitalt og interaktivt tv.

I Danmark står Mediagateway klar til at tage en bid af det kommende marked for t-handel, og i USA er en ny udvikling på vej omkring salget af DirecTV.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også