TDC Forlag køber TopReach

MediaWatch

TopReach fungerer sådan, at forbrugeren på siden gør opmærksom på, hvad han eller hun vil købe. En forespørgsel sendes derefter ud til de medlemsbutikker, der har det pågældende produkt. Butikkerne melder tilbage, hvorefter kunden kan vælge mellem tilbuddene.

- Det er et afgørende skridt, at vi nu kan etablere en one-to-one dialog mellem vores annoncører og deres kunder. Denne mulighed vil vi også snart lancere i Danmark, siger Keld Holland, TDC Forlag til Vision.

Ifølge TopReach' egne oplysninger har selskabet 1.400 tilknyttede firmaer og 100.00 medlemmer eller kunder. TopReach' tidligere ejer var ventureselskabet Emerging Technologies.

Se sitet: TopReach.se

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også