MediaWatch

Melodi GP på Jubii og Yahoo!

Notabene.net, der siden 1998 har specialiseret sig i søgemaskineoptimering, skal hjælpe det danske melodi grand prix's hjemmeside til synliggørelse på Internettets søgemaskiner som f.eks. Jubii (www.jubii.dk), Yahoo (www.yahoo.com) og Google (www.google.com).

Eftersom at undersøgelser har vist, at søgemaskiner nu er Internet-brugernes foretrukne metode til at finde nye hjemmesider med, er det vigtigt for arrangørerne, at hjemmesiden er let at finde.

Notabene.net's ejer Hannu Vangsgaard mener, at søgemaskineoptimering er særligt effektivt, fordi brugeren påvirkes under en aktiv søgeproces og ikke afbrydes af f.eks. en bannereklame, når vedkommende er i færd med at foretage sig noget andet.

Notabene.net, der beskæftiger 14 medarbejdere i Aalborg og Århus, har i forvejen kunder som Navision, ECCO, Novozymes, Arla Foods og Falck.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs