Konference om online marketing
Konferencen, som bærer undertitlen "Trends & Strategies for online Branding" er arrangeret af New Media Event, DER har inviteret en række af danske og udenlandske repræsentanter i og udenfor branchen til at sætte fokus på InternettetS evne til at brande varemærker og virksomheder.
På konferencens første dag vil deltagerne blandt andet kunne høre Business Development Director for Stepstone, Tariq Dag Khan præsentere, hvordan Stepstone har opbygget sit brand pan-europæisk og managing Director hos TradeDoubler, René Recthman fortæller om Affiliate og Performance marketing, mens Vice President, Jeff Barnes fra e2Communications Europe giver en indføring i Permission based e-mail marketing.
Fredagens program omhandler blandt andre emner ROI i online markedsføringen - fremlagt af Managing director, Alan McCulloch hos i-level PLC og Peter Mølsted, Founder og Director, Mediagateway A/S DK fortæller om, hvilke nye muligheder annoncørerne opnår ved mediekonvergens.
Desuden er der afsat tid i programmet til paneldebat om behovet for fælles målestandarder og regulativer for e-mail marketing.