Media.com fusionerer

MediaWatch

Media.com er datterselskab af et af verdens største mediabureauer, Mediacom, og vil i forbindelse med fusionen skifte navn til Beyond Intercative. Det nye selskab vil få ansvaret for Mediacom's digitale aktiviteter i et globalt interaktivt media netværk.

Ruhne Fiala, administrerende direktør i Media.com siger til Mediawatch, at der ikke vil blive tale om nedskæringer i forbindelse med fusionen. - Vi er i dag blandt de største i Danmark og fusionen vil blot gøre os endnu større.

Fiala siger endvidere, at fusionen med Beyond Interactive vil udvikle selskabets i forvejen stærke produktportefølje progressivt. Samtidig åbner den op for en international ekspansion af Media.com's WebLab.

Beyond Interactive tilfører 266 millioner dollar i global Internet mediaspending. Mediacom har i forvejen godt 10 milliarder dollar. Det amerikanske selskab servicerer i dag nogle af de stærkeste brands i verden.

Herunder kan nævnes: Nokia, Virgin, Oracle, Nike, Procter & Gamble samt Glaxosmithkline. I Danmark er blandt andre Tele Danmark, SAS, TopDanmark og Realkredit Danmark på kundelisten.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også