MediaWatch

Konferencer: Marketing og PR online

Konference-rækken starter i næste uge, hvor New Media Event står bag "Online Marketing 2001" med undertitlen "Trends & Strategies for Online Branding". Konferencen finder sted 5. og 6. april på Hotel Radisson Royal Copenhagen. Formålet med arrangementet er bl.a. at give deltagerne et balanceret billede af de strategier, der skal til for at skabe brand awareness online.

Den 24. og 25. april er der konference om "PR og informationsformidling på nettet". Konferencen, der er arrangeret af Mogensen & Lassen Kommunikation, foregår på Radisson SAS Scandinavia Hotel, København. Deltagerne kan her få inspiration til, hvordan de effektiviserer virksomhedens brug af nettet; hvordan man forvalter, organiserer og håndterer kommunikationen på nettet; samt eksempler på hvordan virksomheder bruger nettet i PR og informationsarbejdet.

15. og 16. maj arrangerer Confex en konference i Dansk Design Center i København. Titlen er "Branding & markedsføring i den nye medieverden". Her kan deltagerne bl.a. få svar på, hvordan streaming media og video-on-demand vil revolutionere medie- og reklamebranchen; hvor udviklingen inden for tv-mediet egentlig er på vej hen; og om man kan sammenligne målgrupper og antal seere inden for traditionel tv versus internet-tv.

Endelig arrangerer IBC Euroforum den 7. og 8 juni en konference i København om "PR & IR Online". På konferencen, der foregår på Radisson SAS Scandinavia Hotel, kan deltagerne bl.a. høre om, hvordan virksomheden kan styrke kontakten til interessenterne via Internettet og hvordan virksomhedens image styrkes gennem en samlet kommunikationsstrategi for PR og IR.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs