24/7 får ny direktør

MediaWatch

Phil Dwyer, 41, er selskabets nye mand og forventningerne til ham fra 24/7's side er høje. Dwyer betegnes som en kapacitet på området og gælder blandt andet som personen der opfandt New Media Age.

Han skal i sit nye job stå for opbygningen af et analyseapparat, der skal hjælpe kunder til bedre at bedømme online mediernes muligheder. Derudover skal han fungere som annoncør-rådgiver og således fortælle om effektiviteten af de tilgængelige online medieplatforme. Samtidig skal han virke inden for udvikling af 24/7's produkt- og tjenesteydelser.

Bo Wacker, marketingdirektør i 24/7 Media Danmark siger, at det er nødvendigt at konkurrere mere aggresivt om den stadig større andel af reklamebudgetterne, idet fragmenteringen af medierne fortsætter. - Det kan vi kun, hvis vi viser, at der er hold i det, vi lover, således Wacker.

Over for Mediawatch siger Wacker dog samtidig, at man ikke ønsker at gå på kompromis med et parameter som for eksempel prisen. - Vi fokuserer på kvalitet og service fremfor bare at se på prisen. Der er mange flere parametre end blot prisen, således Wacker.

Dwyer har senest fungeret som administrerende direktør for det amerikanske analyseselskab Jupiter Communications europæiske afdeling.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også