Hele 247.000 seere fulgte premieren. Tallet steg til 350.000 i løbet af udsendelsen, og TV3 mener, at det skete i takt med at pengebeløbene i quizzen, der er temmelig store, røg i vejret. Resultatet var i hvert fald, at TV3 fik en 7,1 procent rating og en 19 procent share blandt alle kanaler i TV3-universet 15-50 år.
De høje tal - også til 'Baren' - skaffede TV3 den bedste torsdag i år, målt i TV3 Personer, med en 17 procent share mod et gennemsnit på 14 procent. TV3 ser frem til endnu bedre tal, når dramaserien 'Skjulte Spor' vender tilbage i april.
Mere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.