MediaWatch

Konference om Online Markedsføring

ONLINE MARKETING 2001, Trends & Strategies for Online Branding, er titlen på en konference 5. og 6. april på Hotel Royal i København. Arrangør er New Media Event i samarbejde med Dansk Annoncør Forening, Internet Advertising Bureau og Foreningen for Dansk Internet Handel samt Mediawatch.

Konferencens formål er at give deltagerne et overblik over de nyeste tendenser og strategier for online marketing, som gør dem i stand til at tilrettelægge en succesfuld online branding kampagne, der både indebærer en kommunikationsmæssig og planmæssig opgave.

Blandt talerne er Egbert van Acht, 24/7 Media Europa, Tariq Dag Khan, Stepstone, Ana Cristina Johansson, Araneum og Anders Tvede-Møller fra Outrider DK.

New Media Event er et ungt firma, som har specialiseret sig i at arrangere new media konferencer og seminarier med fokus på mediekonvergensens betydning for både det forretnings, markedsførings og produktionsmæssige aspekt.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs