Mediawatch loyalitets barometer

MediaWatch

Jubii formåede igen at fastholde et højt tidsforbrug i kombination med mange besøgende.

Januar var præget af fremgang i både adgang og brug af Internettet. Det er overvejende sandsynligt at det skyldes julegaver i form af PC og/eller Internet-opkoblinger. Penetrationen steg 5 procent mens antallet af aktive brugere steg 4 procent. Tidsforbuget steg 8 procent og en surfer brugte i januar 5 timer og 13 minutter på Internettet hjemmefra.

Sammensætningen imellem kvinder og mænd begynder at nærme sig befolkningens sammensætning, men en dybere analyse viser, at der ikke har ændret på tidsfordelingen imellem kønnene - ca. 65 procent af tidsforbruget på Internettet kommer fra mændene.

Big Brother blev lanceret i slutningen af januar og nåede op blandt de 40 mest besøgte domæner med 121.000 besøgende. Et flot resultat når man ser på de ganske få dage målingen omfatter.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også