En del af Watch Medier

MediaWatchtorsdag2. februar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
15.02.2001kl. 07.33

”e-markedsføring – der virker”

MediaWatch

Opgaven er at skabe en kreativ online kampagne for den humantære organisation Amnesty International. Til forskel fra andre konkurrencer vil ”e-markedsføring - der virker” køre flere kampagner for samme annoncør. På den måde håber arrangørerne at vise spændvidden og bredden i Internettet som markedsføringskanal. Kampagnerne vil køre på nettet i perioden fra 21. marts og to uger frem.

Hver enkelt bureau må indsende så mange forslag, de vil. En jury bedømmer derefter hvilke kampagner, der skal køre på både SOL og DoubleClicks netværk. De udvalgte bureauer har godt 14 dage til at færdiggøre deres kampagner, hvorefter de bliver evalueret og vurderet på både hårde data i form af klik- og konversionsrate og på de bløde værdier.

Konkurrencen er skabt i et samarbejde mellem e-Markedsføring, DoubleClick Danmark, SOL, CIA Interactive og Millward Brown.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Foto: Jens Dresling
TV

Forhandlinger nedbringer fyringer i DR Medieproduktion

Afskedigelserne i DR-afdelingen sker som følge af et fald på et tocifret millionbeløb i budgettet til intern produktion i public service-stationen.
  • Fald på tocifret millionbeløb er skyld i fyringer i DR
  • DR omorganiserer produktionsarm og nedlægger op til 20 stillinger

For abonnenter

Malte Jørstad | Foto: Stine Tidsvilde
Debat

Medieklummen: 2023 er året, hvor du arbejder med AI: Her er 9 værktøjer til at komme i gang

Foto: Pr Aller Foto og Video
Ugeblade & Magasiner

Aller Media skærer til i ny omstrukturering

For abonnenter

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Navne

Berlingske-journalist bliver mediechef i Venstre

For abonnenter

Foto: Make Influence/pr
Digital

Make Influence starter 2023 med ny investor og to færre direktører

For abonnenter

Photo: Pr/discovery
TV

Impact tabte penge på Metoo-dokumentar

For abonnenter

Seneste nyt

  • Aller Media skærer til i ny omstrukturering – 12.37
  • Forhandlinger nedbringer fyringer i DR Medieproduktion – 12.32
  • Berlingske-journalist bliver mediechef i Venstre – 11.55
  • Make Influence starter 2023 med ny investor og to færre direktører – 11.32
  • Impact tabte penge på Metoo-dokumentar – 10.45
  • Medieklummen: 2023 er året, hvor du arbejder med AI: Her er 9 værktøjer til at komme i gang – 10.10
  • Republikaner vil forbyde Tiktok i USA – 09.20
  • Gaffa har kurs mod 10.000 betalende abonnenter – 08.25
  • Youtube slukker for annoncer hos danske kristne influencere – 08.18
  • Meta halverede overskud i sidste kvartal af 2022 – 07.25
  • Viaplay lander hollandsk distributionsaftale på streaming – 07.05
  • Podimo indgår partnerskab om distribution med Oister – 1. feb.
  • VG udvikler transskriberingsværktøj – 1. feb.
  • Danske Medier sætter strøm til nye features i Podcastindex – 1. feb.
  • Geelmuyden Kiese finder ny skandinavisk chef for public affairs – 1. feb.
Flere nyheder

Job

  • Stream-tilrettelægger til TV 2 Fyn - vikariat

  • Life science journalist

  • Teamleder med strategisk blik på sociale medier til TV2.DK

  • Chefredaktør til Fyns Amts avis

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Politisk journalist til Avisen Danmark

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Digital Marketing Manager Copenhagen

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

Se flere jobs

Watch Job

  • Head of Business Development

  • Product Owner – vær med til at forvalte IT-systemer midt i den grønne omstilling

  • Business Intelligence Specialist

  • Scrum Master with a practical approach

  • Tilbudschef - NCC Renovering Vest

Se flere jobs

Job

  • Stream-tilrettelægger til TV 2 Fyn - vikariat

  • Life science journalist

  • Teamleder med strategisk blik på sociale medier til TV2.DK

  • Chefredaktør til Fyns Amts avis

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Politisk journalist til Avisen Danmark

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Digital Marketing Manager Copenhagen

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

Se flere jobs

Kolofon

MediaWatch
Søg

Sektioner

  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Julie Mia Fogde

julie@mediawatch.dk

Tlf.: +45 3330 8301

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Job

Abonnement

Prøv MediaWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

mediawatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Læs mere om abonnement her

Adresse

MediaWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8365

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © MediaWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
MediaWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge