”e-markedsføring – der virker”

MediaWatch

Opgaven er at skabe en kreativ online kampagne for den humantære organisation Amnesty International. Til forskel fra andre konkurrencer vil ”e-markedsføring - der virker” køre flere kampagner for samme annoncør. På den måde håber arrangørerne at vise spændvidden og bredden i Internettet som markedsføringskanal. Kampagnerne vil køre på nettet i perioden fra 21. marts og to uger frem.

Hver enkelt bureau må indsende så mange forslag, de vil. En jury bedømmer derefter hvilke kampagner, der skal køre på både SOL og DoubleClicks netværk. De udvalgte bureauer har godt 14 dage til at færdiggøre deres kampagner, hvorefter de bliver evalueret og vurderet på både hårde data i form af klik- og konversionsrate og på de bløde værdier.

Konkurrencen er skabt i et samarbejde mellem e-Markedsføring, DoubleClick Danmark, SOL, CIA Interactive og Millward Brown.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også