TDC sponserer Melodi Grand Prix

MediaWatch

TDC bidrager blandt andet med et sponsorat, der omfatter kroner og ører. Derudover skal TDC samarbejde med DR om at holde Melodi Grand Prix'et i kontakt med omverdenen. Så når det ude i Parken lyder "Good evening Copenhagen" fra nær og fjern, er det TDC's opgave at sørge for, at telefonforbindelserne virker.

Kommunikationsdirektør Louise Ry fra TDC kommenterede ved et pressemøde selskabets engagement i Melodi Grand Prix'et:

- Inden så længe er der lagt mere end en halv kilometer kabel og opsat hundredvis af ISDN-forbindelser, stik og kommunikationsbokse i Parken. Det er en stor og vigtig opgave at sørge for, at de mange journalister, gæster og turister kan kommunikere med deres hjemlande, når den store begivenhed foregår. Men som Danmarks største teleselskab, der investerer fire mia. kroner om året i infrastruktur - eller det, der svarer til en Storebæltsbro hvert 5. - 6. år - er vi selvfølgelig klar, når det går løs.

Ifølge Louise Ry glæder TDC sig især over, at det via sponsoratet er med til at gøre det Europæiske Melodi Grand Prix til én stor folkefest i Parken og hjemme i stuerne.

I dag er der jo tale om en fest, hvor familien Danmark rykker sammen og inviterer venner til en festlig aften og stemmer med hjemme i sofaen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også