MMXI og Jupiter skifter navn

MediaWatch

I Europa kommer det nye selskab til at hedde Jupiter MMXI, og uden for Europa bliver navnet Jupiter Media Metrix. I virksomheden indgår varemærkerne MMXI, der beskæftiger sig med adfærdsmålinger, NETcheck, der er reviderede trafikkmålinger samt Jupiter Research og Events.

Jupiter MMXI/Jupiter Media Metrix findes i dag i 17 lande over hele verden, og har i alt 900 medarbejdere. Selskabet har tilsammen over 1900 kunder verden over. Blandt disse kunder findes ledende web sites ejere, annoncører, marketingsfolk, medierådgivere, e-handelsvirksomheder, konsulentvirksomheder, finansvirksomheder, investorer osv.

Lars Björkman, der er Nordisk administrerende direktør i Jupiter MMXI, siger i en kommentar, at det nye fusionerede selskab kommer til at kunne tilbyde kunderne pålidelige data kombineret med avancerede markedsanalyser. Dette er noget helt nyt. Det indebærer at kunderne får adgang til meget sofistikerede beslutningsgrundlag som hjælp til at skabe lønsomme forretninger på Internettet." afslutter Björkman.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også