MediaWatch

Maersk Sealand aftale med Framfab

Framfab skal samarbejde med Maersk Sealand om en række internetaktiviteter med fokus på brugervenligt webdesign. Et af de første synlige resultater af det langsigtede samarbejde fremgår af www.maersksealand.com, som netop er blevet relanceret med et nyt design og ny struktur.

Thomas Eskesen, der er afdelingschef indenfor E-commerce i Maersk Sealand, siger i en kommentar til det netop indgåede samarbejde, at Framfab har opfyldt alle Maersk Sealand's krav i bestræbelserne på at skabe et brugervenligt websted for kunderne. Framfab's førende kompetence på brugervenlighedsdelen og evne til at arbejde tæt sammen med Maersk Sealand på en meget professionel måde, gør dem til en stærk samarbejdspartner i vores fortsatte udvikling af Internet services.

Kjell Bjørn Rønning, administrerende direktør i Framfab Danmark, siger at han er meget stolt over, at han sammen med Framfab er blevet betroet opgaven at være samarbejdspartner for Maersk Sealand, som regnes for en af de mest velrenommerede virksomheder i Danmark.

Maersk Sealand er en del af A.P. Møller Gruppen, der har hovedkontor i København, Danmark. Selskabet er en førende leverandør af container-transport løsninger og har 325 kontorer i omkring 100 lande.

Framfab, hvis mission er at skabe forretning i netværksøkonomien gennem strategisk rådgivning og digitale services har kontorer i Danmark, Frankrig, Italien, Holland, Norge, Storbritannien, Sverige og Tyskland, Bulgarien, Spanien, Schweiz, USA og Østrig.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs