Maersk Sealand aftale med Framfab

MediaWatch

Framfab skal samarbejde med Maersk Sealand om en række internetaktiviteter med fokus på brugervenligt webdesign. Et af de første synlige resultater af det langsigtede samarbejde fremgår af www.maersksealand.com, som netop er blevet relanceret med et nyt design og ny struktur.

Thomas Eskesen, der er afdelingschef indenfor E-commerce i Maersk Sealand, siger i en kommentar til det netop indgåede samarbejde, at Framfab har opfyldt alle Maersk Sealand's krav i bestræbelserne på at skabe et brugervenligt websted for kunderne. Framfab's førende kompetence på brugervenlighedsdelen og evne til at arbejde tæt sammen med Maersk Sealand på en meget professionel måde, gør dem til en stærk samarbejdspartner i vores fortsatte udvikling af Internet services.

Kjell Bjørn Rønning, administrerende direktør i Framfab Danmark, siger at han er meget stolt over, at han sammen med Framfab er blevet betroet opgaven at være samarbejdspartner for Maersk Sealand, som regnes for en af de mest velrenommerede virksomheder i Danmark.

Maersk Sealand er en del af A.P. Møller Gruppen, der har hovedkontor i København, Danmark. Selskabet er en førende leverandør af container-transport løsninger og har 325 kontorer i omkring 100 lande.

Framfab, hvis mission er at skabe forretning i netværksøkonomien gennem strategisk rådgivning og digitale services har kontorer i Danmark, Frankrig, Italien, Holland, Norge, Storbritannien, Sverige og Tyskland, Bulgarien, Spanien, Schweiz, USA og Østrig.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også