MediaWatch

Everyday i spansk udgave

Lanceringen sker i forlængelse af den paneuropæiske teleoperatør Tele2s forestående planer om at begynde med at udbyde fastnettelefoni i Spanien. Strategien er, at Everyday skal komplementere Tele2 med levering af abonnementsfri Internet, gratis e-mail, indhold og elektronisk handel.

Everyday.com ejes af teleselskabet Netcom og mediekoncernen Modern Times Group i fællesskab, og portalen har som vision, at drive og kontinuerligt udvikle en bred Internet-portal.

Everyday.com's varemærke og bagvedliggende teknologi skal anvendes til at udbyde abonnementsfrit Internet for Tele2 og tredjepartsabonnementer, ved at Tele2 lejer sig ind på lokale Internet-operatørers infrastrukturer. Lars-Johan Jarnheimer, der er VD og koncernchef hos NetCom, siger i en kommentar til strategien:

- Everyday.com fokuserer på at udvikle udbudet af tjenester for at forstærke relationerne til Tele2's kunder.

Everyday.com er foruden i Sverige repræsenteret i lokale sprogversioner i Norge, Danmark, Finland, Estland, Holland, Frankrig, Østrig, Italien, Schweiz, Tyskland, Luxemburg og nu Spanien.

Mere fra MediaWatch

Chefredaktør forlader Gaffa

I oktober stoppede mediets direktør, og nu skal bestyrelsen også finde en ny chefredaktør, da den nuværende fratræder, når kalenderen viser 2023.

Mads Brandstrup: Nej tak til Media Freedom Act

Mediepolitikken er for forskellig på tværs af de europæiske lande til, at en fælles lovgivning giver mening, skriver direktør i Danske Medier i et indlæg, der er en kommentar til EU-kommissionens danske chef.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs