MediaWatch

Haburi og Guleroden er størst

Målingerne, som for nyligt er offentliggjort fra analysefirmaet MMXI. Firmaet oplyser, at målingerne er baseret på et repræsentativt panel med omkring 1000 danske husstande. Det estimeres, at Haburi.com i november måned har haft besøg af 97.000 danskere, mens tallet for Guleroden.dk ligger på 61.000.

Haburi's førerposition kommer ikke som nogen overraskelse. Derimod vil nogen sikkert undres over hvor Guleroden kom fra. - Det er gået forrygende hurtigt de seneste 6 måneder. Jeg tror det primært skyldes en kombination af held og god timing, kombineret med et nært og frugtbart samarbejde med inkubator-virksomheden Prey4, siger direktør for Guleroden Kurt Jacobsen.

Mere fra MediaWatch

En ny medieaftale kan være på trapperne

Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs