MediaWatch

Metropol Online i nyt samarbejde

Med købet har Infomarked.dk og Metropol Online indledt et samarbejde, der har som målsætning at gøre www.infomarked.dk til den førende forbrugerportal i Danmark. Infomarked.dk bliver hermed en del af Metropol Onlines samlede produktportefølje, der i dag tæller 20 forbrugerrettede websteder.

Om samarbejdet med Infomarked.dk siger administrerende direktør for Metropol Online, Lasse Bolander, at det skal ses som et naturligt led i Metropol Online's udvikling på det danske marked og som led i ambitionen om at være førende formidler af relevant information og nyheder i de digitale medier. -Infomarked.dk behandler forbrugeremner, der harmonerer fint med vore øvrige tjenesters indhold og målgruppe, siger Lasse Bolander.

Bestyrelsesformand for Informarked.dk, Tom Jacobsgaard, er også glad for samarbejdet og henviser til, at virksomhedens vision er kommet et skridt nærmere. En vision som ifølge Tom Jacobsgaard går ud på at tjene forbrugerne med altid opdaterede informationer om priser og kvalitet, så de kan træffe bedre forbrugsvalg, samt at medvirke til at skabe gennemsigtighed, større konkurrence og derved stærkere økonomisk udvikling for samfundet som helhed.

- Inden for den nærmeste fremtid vil endnu flere familier få glæde af daglige informationer om, hvor man kan spare mere end 40 procent på eksempelvis bleer, vaskepulver, kaffe, øl og en række andre af de varer, som fylder meget i en families årlige indkøb af dagligvarer, der nemt løber op på mere end 30.000 kroner, lyder det fra Tom Jacobsgaard.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs