MediaWatch

Toys-R-Us og CNN.com blandt top 50

For første gang i år 2000 kommer online butikken Toys-R-Us op blandt de 50 mest populære sites i USA som nummer 49 med 6,4 millioner unikke brugere, skriver Media Post.

Toys-R-Us er også den mest populære online legetøjsbutik blandt internetbrugere i USA i november 2000. Der er i år målt en 30 procents stigning i trafikken på sitet i forhold til november 1999, hvor den lå som nummer 35 med 4,8 millioner unikke brugere. I december 1999 lå Toys-R-Us som nummer 42 med 4,4 millioner unikke brugere.

Time Warner Online ligger som nummer 8 i november med 20 millioner unikke brugere, hvilket udgør en stigning på 19 procent i forhold til oktober 2000. Forklaringen på stigningen i antallet af Time Warner's unikke besøgende, skal findes i, at antallet af unikke besøgende på nyhedssitet CNN.com steg 50 procent i forbindelse med det amerikanske præsidentvalg, der blev grundigt dækket af nyhedssitet.

Antallet af unikke besøgende på CNN.com var i oktober 8 millioner, men steg i november til 12,1 millioner.

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs