MediaWatch

eToys har brug for en ven

En dårlig julehandel har ikke gjort sagen bedre. Ifølge analytikeren Kevin Silverman fra ABN Amro vil dette også snart ske. Han vurderer, at selskabet er 200 millioner dollar værd og navnet i sig selv er et godt brand.

I modsætning til mange af de andre udbrændte dotcom virksomheder, mener analytikere, at eToys vil kunne undgå total sammenbrud, på grund af Internet-butikkens toptrimmede infrastruktur.

eToys' aktier har i den seneste tid været udsat for kraftige kursdyk, og kreditvurderings selskaber har henvist selskabet til de laveste kategorier, med henvisning til, at selskabet sandsynligvis ikke vil kunne fortsætte dets forretning.

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs