24/7 Media ændrer strategi

MediaWatch

Fokus ænder sig markant i øjeblikket, hvor dot.com virksomhederne ikke længere har så stærk vind i sejlene. Derfor vil 24/7 Media nu ændre sin strategi radikalt.

- Vi må se i øjnene, at vi har satset for bredt hidtil, og vi vil nu skære de dårligst fungerende sites helt væk fra vores virkefelt, siger adm. direktør Christoffer Feilberg fra 24/7 Media Danmark.

- De mange dot.com virksomheder, der er skudt op som paddehatte igennem de seneste år, og hvor mange er forsvundet ligeså hurtigt igen, annoncerer ikke længere i særlig høj grad, fordi deres økonomi ofte ikke hænger sammen. Derfor vil vi fremover satse kraftigere på de mere traditionelle virksomheder, der allerede står stærkt på markedet, men som også ønsker at slå stærkere igennem på nettet. De kræver web-sites af en meget høj kvalitet, og det kan vi levere sammen med et meget omfattende analysemateriale, der er nødvendigt som grundlag for at etablere en effektiv markedsføring, siger Christoffer Feilberg.

Med til et kvalitets web-site hører også et redaktionelt indhold af høj kvalitet. Derfor har 24/7 Media på europæisk plan nedsat en udviklingsgruppe, der skal skaffe de bedste europæiske, interaktive indholdsleverandører på banen. Det er leverandører med en markant personlig service og tætte relationer på markedet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også