MediaWatch

24/7 Media ændrer strategi

Fokus ænder sig markant i øjeblikket, hvor dot.com virksomhederne ikke længere har så stærk vind i sejlene. Derfor vil 24/7 Media nu ændre sin strategi radikalt.

- Vi må se i øjnene, at vi har satset for bredt hidtil, og vi vil nu skære de dårligst fungerende sites helt væk fra vores virkefelt, siger adm. direktør Christoffer Feilberg fra 24/7 Media Danmark.

- De mange dot.com virksomheder, der er skudt op som paddehatte igennem de seneste år, og hvor mange er forsvundet ligeså hurtigt igen, annoncerer ikke længere i særlig høj grad, fordi deres økonomi ofte ikke hænger sammen. Derfor vil vi fremover satse kraftigere på de mere traditionelle virksomheder, der allerede står stærkt på markedet, men som også ønsker at slå stærkere igennem på nettet. De kræver web-sites af en meget høj kvalitet, og det kan vi levere sammen med et meget omfattende analysemateriale, der er nødvendigt som grundlag for at etablere en effektiv markedsføring, siger Christoffer Feilberg.

Med til et kvalitets web-site hører også et redaktionelt indhold af høj kvalitet. Derfor har 24/7 Media på europæisk plan nedsat en udviklingsgruppe, der skal skaffe de bedste europæiske, interaktive indholdsleverandører på banen. Det er leverandører med en markant personlig service og tætte relationer på markedet.

Mere fra MediaWatch

Public service-stationer trækker podcasts fra eksterne platforme

DR’s norske pendant, NRK, har det seneste år gjort sine syv største podcasts eksklusive på egen lydapp for at få større kontrol over prioritering og øge kendskabet til NRK’s indhold. Ifølge medieforsker hos DR er der tale om global trend, som DR følger nøje.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs