MediaWatch

24/7 spiller med Nielsen//NetRatings

Den treårige aftale skal gøre det muligt for 24/7 Media Danmark at hjælpe sine danske Website kunder med at styrke deres online-forretning samt at udarbejde en omfattende brugerdemografi til sine annoncører.

Ifølge 24/7 Media vil samarbejdet med Nielsen//NetRatings gøre det muligt for 24/7 Media at analysre brugeradfærd på individuelle sites i hele Danmark, opdelt på kategorier/brancher og aggregeret for hele 24 /7 Media's europæiske netværk.

I kraft af aftalen bliver 24/7 Media også i stand til at overvåge fælleseuropæiske online annoncekampagner. 24/7 Media vil anvende informationerne til at hjælpe sine annoncører med at udvikle målrettede annoncekampagner og til at levere en service til sine danske kunde-websites, der gør det muligt at analysere trends, at udvikle nye online strategier og at overvåge væksten i markedet.

Nielsen//NetRatings indsamler løbende detaljerede bruger- og annoncedata fra paneler bestående af 190.000 internetbrugere i 18 lande over hele verden, deriblandt 10 lande i vesteuropa.

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen håber på OECD-aftale om techskat inden sommer

Efter flere års ventetid håber regeringen nu på, at en global aftale om beskatning af globale techselskaber kan lande inden sommer, lyder det fra kulturministeren, der samtidig melder om forsinkelse i arbejdet med regulering af sociale medier.

Seneste nyt

Se flere jobs