e-handelsmærke uddelt

MediaWatch

Bag e-handelsmærket står en lang række organisationer, blandt andet Forbrugerrådet, Dansk Handel & Service, samt en række IT-organisationer. Det nye mærke er blevet forberedt gennem længere tid i E-handelsfonden, der er oprettet for at drive mærkningsordningen. E-handelsmærket skal signalere øget tryghed for forbrugerne ved køb på Internettet.

- Vi er meget glade for at få e-handelsmærket på Interflora's Internetbutik. Det er afgørende for os, at vores kunder er helt trygge ved at handle med Interflora også via Internettet, siger Interflora's formand John Jacobsen.

Før Internetbutikkerne kan få e-handelsmærket skal E-handelsfonden vurdere om retningslinierne bag e-handelsmærket overholdes. Internetbutikken skal derfor være indstillet på at ændre fejl og mangler ved websitet og de bagved liggende procedurer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også