Everyday.com afskediger halvdelen

MediaWatch

Ifølge portalens daglige leder og vice administrerende direktør i MTG Anders Nilsson, er det nødvendigt, at man retter fokus på omkostningerne, der således skal bringes under kontrol, skriver Dagens Industri.

Everyday har i den forløbne periode gjort sig en del erfaringer vedrørende trafikken på dets portal. Især lanceringen af dokusoapen "Baren", et program hvor almindelige mennesker driver en bar live på TV, har trukket stor trafik. Nilsson siger, at med netop dette programs evne til at skabe trafik in mente, er det en naturlig følge at ændre indholdsretning fremover.

Everyday er overbevist om, at det fremover vil være af stor vigtighed, at satse på indhold som de besøgende virkelig har lyst til at se. I den forbindele nævner selskabet, at dets nyhedservice ikke har formået at skabe væsentlig trafik.

Nilsson understreger dog, at skiftet i indholdsretning ikke vil betyde en sænkelse af det nuværende ambitionsniveau. Det vil således fortsat være muligt at finde et bredt udbud af indhold på portalen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også