En del af Watch Medier

MediaWatchfredag3. februar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
23.11.2000kl. 09.05

Spændende Internetalliance

MediaWatch

For alliancepartnerne er det første skridt mod et strategisk samarbejde om at dele de købedygtige brugere mellem hinanden.

Idéen er simpel. Hver af de fire partnere linker fra deres online-butikker til en julequiz. På julequizzens microsite er der bannere og links for alle partnerne, der linker hen til deres respektive butikker.

I teorien betyder det, at for hver bruger en partner selv leverer til de andre butikker, får han tre igen. Og da alle partnerne er online butikker, betyder det videre, at de brugere, man får ud af det, i forvejen er interesserede i online køb. Der vil derfor være en meget større chance for at konvertere de nye besøg til faktisk salg og på sigt loyale kunder.

Bag projektet står fire store onlinebutikker: LetsBuyIt.com, Stop4u.com, HABURI.com, og Framfab EyeTraffic står bag idé, koncept og produktion.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Foto: Colourbox / arkivfoto
Digital

Better Collective køber andel i betting- og mediefirma

Catena Media ejer bl.a. sportsmediet Squawka.
  • Better Collective indgår flere mediesamarbejder og hæver toplinjen
  • Better Collective om gamingsite: Større potentiale i annoncører end betting

For abonnenter

Foto: Pr Aller Foto og Video
Medienyt

Mediechef er blandt de syv opsagte i Aller Media

For abonnenter

Foto: Jens Dresling
TV

TV 2 Zulu står foran større forandring og sætter talkshow på pause

For abonnenter

Foto: Jacob Ehrbahn
Kommunikation

Adform vil måle klimaaftryk fra digitale reklamer med nyt partnerskab

For abonnenter

Foto: Screenshot
Ugeblade & Magasiner

Svensk myndighed godkender Bonniers mulige opkøb af magasinplatform

For abonnenter

Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix
Medienyt

Maren Uthaug vinder bogprisen De Gyldne Laurbær

Seneste nyt

  • Better Collective køber andel i betting- og mediefirma – 08.37
  • TV 2 Zulu står foran større forandring og sætter talkshow på pause – 07.52
  • Amazon får underskud i 2022 trods højere omsætning – 07.10
  • Forsyningsproblemer får Apple til at tabe omsætning – 07.00
  • Google-ejer havde lavere end forventet reklameomsætning – 06.48
  • Maren Uthaug vinder bogprisen De Gyldne Laurbær – 2. feb.
  • Adform vil måle klimaaftryk fra digitale reklamer med nyt partnerskab – 2. feb.
  • Facebook-ejer stiger 20 pct. ved åbningen i USA – 2. feb.
  • Amedia indfører ansættelsesstop – 2. feb.
  • Mediechef er blandt de syv opsagte i Aller Media – 2. feb.
  • Svensk myndighed godkender Bonniers mulige opkøb af magasinplatform – 2. feb.
  • Aller Media skærer til i ny omstrukturering – 2. feb.
  • Forhandlinger nedbringer fyringer i DR Medieproduktion – 2. feb.
  • Berlingske-journalist bliver mediechef i Venstre – 2. feb.
  • Make Influence starter 2023 med ny investor og to færre direktører – 2. feb.
Flere nyheder

Job

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • Digital Marketing Manager Copenhagen

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Life science journalist

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Politisk journalist til Avisen Danmark

  • Chefredaktør til Fyns Amts avis

  • Teamleder med strategisk blik på sociale medier til TV2.DK

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Stream-tilrettelægger til TV 2 Fyn - vikariat

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

Se flere jobs

Watch Job

  • Erfaren IT Supporter

  • Business Change Manager til implementering af fremtidens togs uddannelsesprojekter

  • Regnskabs-/økonomichef

  • Centerdirektør til Sønderborg

  • Scrum Master with a practical approach

Se flere jobs

Job

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • Digital Marketing Manager Copenhagen

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Life science journalist

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Politisk journalist til Avisen Danmark

  • Chefredaktør til Fyns Amts avis

  • Teamleder med strategisk blik på sociale medier til TV2.DK

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Stream-tilrettelægger til TV 2 Fyn - vikariat

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

Se flere jobs

Kolofon

MediaWatch
Søg

Sektioner

  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Julie Mia Fogde

julie@mediawatch.dk

Tlf.: +45 3330 8301

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Job

Abonnement

Prøv MediaWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

mediawatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Læs mere om abonnement her

Adresse

MediaWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8365

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © MediaWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
MediaWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge