MediaWatch

Spændende Internetalliance

For alliancepartnerne er det første skridt mod et strategisk samarbejde om at dele de købedygtige brugere mellem hinanden.

Idéen er simpel. Hver af de fire partnere linker fra deres online-butikker til en julequiz. På julequizzens microsite er der bannere og links for alle partnerne, der linker hen til deres respektive butikker.

I teorien betyder det, at for hver bruger en partner selv leverer til de andre butikker, får han tre igen. Og da alle partnerne er online butikker, betyder det videre, at de brugere, man får ud af det, i forvejen er interesserede i online køb. Der vil derfor være en meget større chance for at konvertere de nye besøg til faktisk salg og på sigt loyale kunder.

Bag projektet står fire store onlinebutikker: LetsBuyIt.com, Stop4u.com, HABURI.com, og Framfab EyeTraffic står bag idé, koncept og produktion.

Mere fra MediaWatch

Lokale internetmedier ærgrer sig over lang udsigt til mediestøtte-revision

Den nye pulje på 50 mio. kr. øremærket lokale medier og ugeaviser er ”lige i underkanten”, mener Foreningen af lokale, fritstående, journalistiske internetmedier, der dog overordnet er tilfreds med medieaftalen. Foreningen retter kritik af, at aftalepartierne skubber en revidering af mediestøtten flere år frem.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs