e-business for energiselskaber

MediaWatch

Energiselskaberne agerer i dag på et meget konkurrencepræget og hurtigt skiftende marked. Internettet har allerede sat sit spor på økonomien og mange energiselskaber tilbyder allerede deres kunder e-business tjenester. E-business vil blive en afgørende del af slaget om slutkunderne.

Men hvad kræves der for at få succes med en e-business investering? Konferencen beskæftiger sig med de mest afgørende spørgsmål for hvordan det lykkes. I løbet af konferencen vil man høre om adskillige praktiske eksempler på succesfulde e- business strategier både i og udenfor energisektoren f.eks. Fortum, Elsam, Statoil og Enron.
Hvordan kan e-business forbedre lønsomheden for et energiselskab? Hvordan ændres en forretning til e-business? Hvordan markedsføres selskabet på Internettet? Hvordan etableres et varemærke på Internettet? Hvad er de organisatoriske krav til et energiselskab i den nye økonomi? Hvordan det skabes varige kunderelationer via Internettet?

Disse spørgsmål vil blive drøftet på konferencen under ledelse af Gert Birnbacher, formand for Den Danske E-business Forening.

Konferencen vil finde sted den 5.-6. december i Bella Centret.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også