MediaWatch

bol.com udvider

Den tyske mediekoncern Bertelsmann Online International gør nu alvor af sine planer om at satse endnu mere på Danmark. Offensiven kommer blot to måneder efter, at bol.com gik ind på det danske bogmarked.

Bertelsmann er en af verdens største mediekoncerner med over 74.000 medarbejdere i mere end 50 lande. BOL har omkring 400 medarbejdere på verdensplan fordelt på 14 lokale medie- og underholdningsbutikker i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Holland, Tyskland, England, Frankrig, Schweiz, Spanien og i Malaysia, Singapore, Hong Kong og Japan.

Globalt er det BOL's mål at blive den førende medie- og underholdningsbutik på Internettet. På den danske del af bol.com er der adgang til et par millioner bøger i alle genrer på fem forskellige sprog: dansk, svensk, finsk, norsk, engelsk og amerikansk. Nu udvides varesortimentet herhjemme med andre produkter.

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs