MediaWatch

Skræddersyet service giver succes

Problemet er imidlertid, at størstedelen af de virksomheder, der sælger online, mangler en klar strategi for at servicere netforbrugerne.

Har man den rette strategi, hvor man på samme tid benytter Internet, fysiske butikker og f.eks. telefonsalg, kan man opnå 88 procent højere indtjening. Det viser en aktuel analyse, "Serving The Networked Consumer", fra Deloitte Consulting.

Analysen understreger, at de færreste virksomheder kan nøjes med at markedsføre deres produkter via Internet alene. En udvikling, der har ført til adskillige konkurser i både Danmark og i udlandet. Deloitte Consulting er dog ikke i tvivl om, at Internet fortsat er en meget vigtig salgskanal, som vil blive styrket yderligere i de kommende år:

- Vinderne bliver virksomheder, som arbejder med flere salgskanaler samtidigt, når de møder kunderne - f.eks. fysiske butikker, Internet, postordre, telefonsalg og tv, vurderer partner Carsten Thomassen, Deloitte Consulting i Danmark.

Læs hele artiklen på www.mediawatch.dk under artikler

Mere fra MediaWatch

Lokale internetmedier ærgrer sig over lang udsigt til mediestøtte-revision

Den nye pulje på 50 mio. kr. øremærket lokale medier og ugeaviser er ”lige i underkanten”, mener Foreningen af lokale, fritstående, journalistiske internetmedier, der dog overordnet er tilfreds med medieaftalen. Foreningen retter kritik af, at aftalepartierne skubber en revidering af mediestøtten flere år frem.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs