LetsBuyIt vinder reklamepris

MediaWatch

Lanceringskampagnen for LetsBuyIt.com, som her gik til tops, er udarbejdet i et samarbejde med AMV.BBDO. Guldmedaljen var i kategorien nye medier-e-handel.

Prisen, som LetsBuyIt.com i dag modtog, er den mest eftertragtede pris i Europas 30 år gamle og mest prestigetunge prisuddeling for effektiv reklame - Euro EFFIE Award.

Målet med EFFIE-prisen er at hædre reklamer, som konsekvent og målrettet støtter en virksomheds forretningsmål, og prisen blev vundet for beviseligt stort gennemslag i 14 europæiske lande.

Myre-idéen blev født hos LetsBuyIt.com og videreudviklet af AMV/BBDO, der også har skabt den prisvindende, pan-europæiske lanceringskampagne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også