MediaWatch

LetsBuyIt vinder reklamepris

Lanceringskampagnen for LetsBuyIt.com, som her gik til tops, er udarbejdet i et samarbejde med AMV.BBDO. Guldmedaljen var i kategorien nye medier-e-handel.

Prisen, som LetsBuyIt.com i dag modtog, er den mest eftertragtede pris i Europas 30 år gamle og mest prestigetunge prisuddeling for effektiv reklame - Euro EFFIE Award.

Målet med EFFIE-prisen er at hædre reklamer, som konsekvent og målrettet støtter en virksomheds forretningsmål, og prisen blev vundet for beviseligt stort gennemslag i 14 europæiske lande.

Myre-idéen blev født hos LetsBuyIt.com og videreudviklet af AMV/BBDO, der også har skabt den prisvindende, pan-europæiske lanceringskampagne.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs