StepStone har en million besøg om ugen

MediaWatch

I Tyskland er antallet af user sessions per måned nu over en million og i Italien over 600.000. Det hænger godt sammen med de seneste brand-undersøgelser foretaget af Gallup og Taylor Nelson Sofres, der viste, at StepStone som varemærke var betydelig mere kendt end deres konkurrenter.

StepStone offentliggjorde for 14 dage siden deres regnskab for tredje kvartal, hvor det fremgik at virksomheden oplever fortsat vækst i salget - men også i underskuddet.

StepStone havde i tredje kvartal et salg på godt 17 millioner euro (cirka 126 millioner kroner), hvilket var en fremgang på 37 procent i forhold til andet kvartal og en fremgang på 364 procent i forhold til sidste år.

Væksten skyldtes blandt andet, at StepStone har åbnet nye afdelinger i en række lande, herunder Spanien og Holland. Selvom StepStone samtidig har haft et driftsunderskud på knap 45 millioner euro (cirka 334 millioner kroner) betragtede StepStone regnskabet som positivt på grund af den stigende omsætning. Underskuddet var steget 28 procent i forholdt til andet kvartal.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også