14.000 danskere med i Nokia Game

MediaWatch

Spillet startede, da deltagerne i Nokia Game modtog en e-mail, der ledte dem videre til landsdækkende TV i går aftes, hvor den første ledetråd blev givet. Eventyrets start var dermed en TV reklame, hvor deltagerne var vidne til en dramatisk scene fra en skadestue. Reklamespottet ledte dernæst deltagerne videre til et web-site, hvor flere informationer om denne mystiske hændelse og identiteten på hovedrolle-indehaveren blev afsløret.

- Deltagerne får en udfordrende måned. Nokia Game indeholder mange opgaver, som udfordrer deltagernes evne til at løse forskellige gåder i spil-eventyret, fortæller Helen Larsson, Marketing and Communications Manager, Nokia Mobile Phones Skandinavien.

Deltagerne har nu indtaget rollen som hovedperson og de vil møde mange flere mysterier og gåder de skal løse. Deltagerne skal hele tiden finde det rigtige svar for at blive i spillet til spil-eventyrets slutning 1. december i år. Ledetråde plantet i alle typer medier, som Internettet, TV, radio, voicemail, SMS, magasiner og dagblade vil i de næste uger guide spillerne rundt i eventyrets forskellige kapitler.

Alle interesserede kan følge med i Nokia Game på www.nokiagame.com.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også