MediaWatch

14.000 danskere med i Nokia Game

Spillet startede, da deltagerne i Nokia Game modtog en e-mail, der ledte dem videre til landsdækkende TV i går aftes, hvor den første ledetråd blev givet. Eventyrets start var dermed en TV reklame, hvor deltagerne var vidne til en dramatisk scene fra en skadestue. Reklamespottet ledte dernæst deltagerne videre til et web-site, hvor flere informationer om denne mystiske hændelse og identiteten på hovedrolle-indehaveren blev afsløret.

- Deltagerne får en udfordrende måned. Nokia Game indeholder mange opgaver, som udfordrer deltagernes evne til at løse forskellige gåder i spil-eventyret, fortæller Helen Larsson, Marketing and Communications Manager, Nokia Mobile Phones Skandinavien.

Deltagerne har nu indtaget rollen som hovedperson og de vil møde mange flere mysterier og gåder de skal løse. Deltagerne skal hele tiden finde det rigtige svar for at blive i spillet til spil-eventyrets slutning 1. december i år. Ledetråde plantet i alle typer medier, som Internettet, TV, radio, voicemail, SMS, magasiner og dagblade vil i de næste uger guide spillerne rundt i eventyrets forskellige kapitler.

Alle interesserede kan følge med i Nokia Game på www.nokiagame.com.

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs