Aftalen betyder, at eksisterende og kommende SuperOffice kunder får mulighed for at anvende Internolix Professional Line som e-handelsløsning, således at oplysninger fra SuperOffice anvendes i butikken samtidig med at indkøbsmønstre registreres i SuperOffice.
Løsningen betyder, at eksisterende og fremtidige brugere af SuperOffice CRM systemer får mulighed for at anvende Internolix Professional Line e-handelssoftware. Dermed bliver det attraktivt for især mellemstore firmaer at etablere en e-handelsløsning.
Gennem de sidste 10 år har SuperOffice leveret løsninger indenfor "officeautomation", salgs- og marketingstyring. SuperOffice Danmark er et 100 procent ejet datterselskab af det norske SuperOffice ASA, som er noteret på den norske børs.
SuperOffice CRM løsning er i dag implementeret i mere end 22.000 virksomheder i Europa, med mere end 235.000 brugere.
Mere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.