MediaWatch

Ny erhvervs portal

Lars Andersson fra Mobilix, som er en af drivkræfterne bag Mobilix hidtil største satsning på erhvervsområdet, siger, at det er hensigten, at www.mobilixbusiness.com med tiden skal gøre sig fortjent til at indtage en naturlig plads som en af de hjemmesider, danske erhvervsfolk har liggende i deres "Favoritter".

Ønsket er, at det bliver "stedet", som erhvervsfolk hyppigt besøger, for at hente forklaring - ofte med interaktive demos - af eksisterende og nye teleprodukter. Mange af Mobilix' partnere og kunder samt fritstående, eksterne eksperter bidrager til portalens indhold af artikler, som fortæller om løsninger og muligheder.
- Grundholdningen, som vil gennemsyre redaktionen af portalen, er, at fremtiden er spændende og interessant, men nutiden er vigtigere. Derfor vil beskrivelsen af eksisterende og velfungerende løsninger blive en væsentlig del af indholdet. Forkortelser som GPRS, UMTS, 3G og Bluetooth er nok relevante for virksomhederne; men afgørende må vel være, hvilke værktøjer og løsninger, der er i forbindelse med de nævnte teknologier - her, nu og næste år - og hvordan de kan bidrage til optimering af vores kunders forretning, siger Lars Andersson.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs