Boo.com relanceres

MediaWatch

Shopping-portalen Fashionmall.com købte i juni måned Boo.com's mærkenavn, domænenavn og andre aktiver for omkring 400.000 dollar. Angiveligt har Fashionmall.com altid haft til hensigt at relancere Boo, skriver Wall Street Journal, som har vurderet Boo-eventyret til at have kostet investorerne omkring 135 millioner dollar.

Ifølge en pressemeddelelse skal Boo generere omsætning gennem reklamer og sponsering af bestemte sites, salg af produkter og licensindtægter samt eventuelt data aggregering.

Meningen er, at det nye Boo-site skal henvende sig til 18-30 årige med et produktsortiment på omkring 250 enheder, som kan købes via links til de e-commerce sites, som sælger disse produkter.

Boo.com's modemaskot, Miss boo, er blevet genansat som virtuel butiks-assistant i den nye Boo.com.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også