MediaWatch

Boo.com relanceres

Shopping-portalen Fashionmall.com købte i juni måned Boo.com's mærkenavn, domænenavn og andre aktiver for omkring 400.000 dollar. Angiveligt har Fashionmall.com altid haft til hensigt at relancere Boo, skriver Wall Street Journal, som har vurderet Boo-eventyret til at have kostet investorerne omkring 135 millioner dollar.

Ifølge en pressemeddelelse skal Boo generere omsætning gennem reklamer og sponsering af bestemte sites, salg af produkter og licensindtægter samt eventuelt data aggregering.

Meningen er, at det nye Boo-site skal henvende sig til 18-30 årige med et produktsortiment på omkring 250 enheder, som kan købes via links til de e-commerce sites, som sælger disse produkter.

Boo.com's modemaskot, Miss boo, er blevet genansat som virtuel butiks-assistant i den nye Boo.com.

Mere fra MediaWatch

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs