Internetsurferne svigter T-Online

MediaWatch

Den gennemsnitlige opholdsvarighed som en surfer bruger på T-Online er i det forgangne halve år halveret. Mens den månedlige opholdsvarighed i januar var på næsten 80 minutter var den i den foregående måned faldet til 45 minutter og i juli helt nede på 36 minutter, skriver Financiel Times Deutschland.

Situationen kan blive alvorlig for T-Online, da T-Onlines evne til at tiltrække reklamekunder ikke kun hænger sammen med antallet af surfere, der besøger portalen, men også af besøgenes opholdsvarighed. Da opholdsvarigheden er et pejlemærke for, hvor attraktiv indholdet af bannerreklamerne er. Tidligere presseforlydender om tilbagegangen af T-Onlines faldende popularitet fik T-Onlines aktiekurs til at falde med ca. 6 procent.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også