A-Pressen investerer i mobiltelefoni

MediaWatch

A-Pressens datterselskab, A-Pressen Elektroniske Medier AS, har købt sig ind som aktionær i selskabet Mobile FEED AS med en ejerandel på 26 procent. FEED markedsfører sig særligt over for ungdommen med henblik på at blive en ledende aktør inden for mobilt Internet og leverer indholds- og underholdningstjenester inden for bl.a. SMS og WAP.

A-Pressen investerer, ifølge egne oplysninger, i Mobile FEED for at være med til at udvikle tjenester til de fremtidige mediebrugere. - Dagens ungdom vil sætte standarden for, hvordan meget af medieforbruget vil udvikle sig i fremtiden, siger Bjørn Larsen, som er adm. direktør i A-Pressens Elektroniske Medier og peger på, at Mobile FEED har særlig kompetence inden for ungdom, trends og udvikling af tjenester.

Mobile FEED opfatter det på sin side som en styrke for selskabet at samarbejde med A-Pressens Elektroniske Medier, som ifølge markedschef Trond Bugge kan tilføre Mobile FEED særlig erfaring og indsigt fra medieverdenen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også