Scoopstation planlægger ny reklame-kanal på Internettet

MediaWatch

Scoopstation mener, at reklamer er god underholdning, derfor vil stationen udvælge de bedste reklamer og samle dem på en kanal, hvor de vil blive vist i deres fulde længde, skriver Erhvervsbladet.

- På de kommercielle TV-kanaler er der ofte klippet i reklamernes længde, fordi det er dyrt at sende dem i deres fulde længde, siger Henrik Thorsager Andersen programchef på Scoopstation.

Redaktionen på Scoopstation udvælger reklamefilmene, men stationen skal først have tilladelse fra rettighedshaverne, før de sender reklamefilmene.

Scoopstation vil sandsynligvis ikke tage penge for at offentliggøre reklamefilmene, men annoncørerne skal betale for driftsomkostningerne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også