MediaWatch

Scoopstation planlægger ny reklame-kanal på Internettet

Scoopstation mener, at reklamer er god underholdning, derfor vil stationen udvælge de bedste reklamer og samle dem på en kanal, hvor de vil blive vist i deres fulde længde, skriver Erhvervsbladet.

- På de kommercielle TV-kanaler er der ofte klippet i reklamernes længde, fordi det er dyrt at sende dem i deres fulde længde, siger Henrik Thorsager Andersen programchef på Scoopstation.

Redaktionen på Scoopstation udvælger reklamefilmene, men stationen skal først have tilladelse fra rettighedshaverne, før de sender reklamefilmene.

Scoopstation vil sandsynligvis ikke tage penge for at offentliggøre reklamefilmene, men annoncørerne skal betale for driftsomkostningerne.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs