MediaWatch

Scoopstation planlægger ny reklame-kanal på Internettet

Scoopstation mener, at reklamer er god underholdning, derfor vil stationen udvælge de bedste reklamer og samle dem på en kanal, hvor de vil blive vist i deres fulde længde, skriver Erhvervsbladet.

- På de kommercielle TV-kanaler er der ofte klippet i reklamernes længde, fordi det er dyrt at sende dem i deres fulde længde, siger Henrik Thorsager Andersen programchef på Scoopstation.

Redaktionen på Scoopstation udvælger reklamefilmene, men stationen skal først have tilladelse fra rettighedshaverne, før de sender reklamefilmene.

Scoopstation vil sandsynligvis ikke tage penge for at offentliggøre reklamefilmene, men annoncørerne skal betale for driftsomkostningerne.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs