Jyllands-Posten sælger mediaformidling

MediaWatch

Da Jyllands Posten har ændret strategi og fremover udelukkende ønsker at fokusere på sine kerneforretninger, har mediacenter danmark igennem det sidste halve år arbejdet på en løsning, der kunne sikre kunderne og medarbejderne en fremtidig løsning.

Mediacenter danmark har derfor valgt at frasælge sine mediaformidlings- og desktopaktiviteter til CIA MediaCentralen med virkning fra 1. september 2000.

Ifølge administrerende direktør i mediacenter danmark, Birger Rasmussen, er valget af CIA MediaCentralen ikke nogen tilfældighed.

- Dette medie kræver en indsats overfor kunderne, men også et tæt og konstruktivt samarbejde med mediabureauer og reklamebureauer, og det er ikke ideelt, at vi på den ene side vil søge at opnå dette, mens vi på den anden side konkurrerer om mediaomsætningen. Vi er derfor ikke i tvivl om, at denne beslutning er den rette for kunder, firma og medarbejdere, siger Birger Rasmussen.

CIA MediaCentralen ønsker med købet af mediacenter danmark at stadfæste deres position som Danmarks største mediabureau i vest-Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også