Bonnier i stor Internet satsning

MediaWatch

Den nye Internet strategi kommer først og fremmest til udtryk i en portal ved navn Koll.se, der efter Bonniers plan skal være Sveriges største og senere lanceres i resten af Norden, skriver Berlingske Tidende.

Hovedportalen skal indeholde en sundhedsportal med hovedvægt på information og nyheder om at være sund og holde sig i form. En nyhedsportal med hovedvægt på erhvervsliv og privatøkonomi og en underholdningsportal med hovedvægt på film og musik med videre.

- Indtil nu har vi arbejdet meget selvstændigt i hvert enkelt Bonnier-selskab. Nu skal vil arbejde sammen, og det vil give os en masse fordele, siger Søren Hyldgaard, nyudnævnt danske direktør for sundhedsportalen.

Han hentyder i den forbindelse til, at Bonnier har en række stærke kompetenceområder gennem deres trykte magasiner, og at disse kompetencer naturligvis skal udnyttes bedst muligt i forbindelse med Internet udgivelsen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også