MediaWatch

Bush vil annoncere lokalt

Republikanernes præsidentkandidat George W. Bush har nu sin mediestrategi klar. Den indebærer i mindre grad brug af de store nationale TV-networks. Bush' rådgivere mener, det er ulogisk at annoncere på NBC, CBS og ABC, når kampen om præsidentembedet i virkeligheden står lokalt.

Ifølge Advertising Age ventes der alligevel en opblomstring af national annoncering, når valget nærmer sig i november. Bush anvender bureauet National Media fra Virginia til at købe media.

Al Gore og hans folk har endnu ikke præsenteret en mediestrategi op til præsidentvalget.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs